پرچم پسرا بالا

پرچم پسرا بالا

دو شنبه 18 آذر 1392
14:56
ماهان





پسری متوجه شد که 5 دقیقه دیگر میمیرد ؛ این پیام را نوشت : من میروم ، با من میای؟ و یکی برای دوستش و یکی برای دوست دخترش فرستاد... بعد 2 دقیقه دوست دخترش جواب داد : من گیرم!کجا میخوای بری؟نمیتونم بیام،تنها برو عزیزم... پسرک قلبش بیشتر گرفت.... 2ثانیه بعدش.... دوستش پیام داد که ؛ نامرد کجا میری بدون من؟ دهنت سرویسه اگه بری.....وایسا من اومدم.... پسرک خندید و چشمانش را بست و بعد از چند ثانیه قلبش را گرفت و مرد.... آره داداش هیچ وقت رفیقتو به جنس مخالف نفروش...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کلکسیون شادی ها است. || طراح قالب avazak.ir